Aktoriai / Filmai

Leonardo DiCaprio: aktorius, kuris rūpi

Pamenate 1997-uosius? Tais metais, berods, pasirodė garsusis „Titanikas“ („Titanic“). Leonardo DiCaprio tai buvo šlovės metai. Dauguma nepilnamečių įsimylėjo šviesiaplaukį, o sekso scena su Kate Winslet buvo kiek nepadori ir kėlė, prisipažinkim, šiokį tokį pavydą. Man tuo metu buvo dvylika metų ir aš tikėjau šventa meile.

Kiek pamenu, po „Titaniko“ stengiausi pasižiūrėti visus filmus su Leo, kuriuos tik rodė TV, nuolat įpindama žodžius „garsioji „Titaniko“ žvaigždė Leonardo DiCaprio“. Tai buvo Leonardo jaunystės filmai, tokie kaip „Kas graužia Gilbertą Greipą“ („What’s Eating Gilbert Grape“, 1993; beje, ten vaidina ir mano mėgstamas Johnny Depp), „Krepšininko dienoraštis“ („The Basketball Diaries“, 1995), „Marvino kambarys“ („Marvin’s Room“, 1996).

Kai kurie filmai man kėlė pavydą, pavyzdžiui, „Romeo ir Džuljeta“ („Romeo + Juliet“, 1996; į Džuljetą negalėjau lengvai žiūrėti). Keista, bet tam tikru metu DiCaprio mane kiek erzino, pavyzdžiui, filme „Žmogus su geležine kauke“ („The Man in the Iron Mask“, 1998) Leo atrodė kiek pasikėlęs. O išgirdusi, kad filme „Paplūdimys“ („The Beach“, 2000) jis užsimanė sekso scenos, visai juo nusivyliau (beje, šį filmą pasižiūrėjau gana neseniai).

Tam tikru metu aš mylėjau Leo, galvojau, koks sumautas gyvenimas, kad mes negalim būti kartu. Dabar tai atrodo vaikiška, bet simpatija šiam aktoriui išliko, o geriausius vaidmenis jis atlieka dabar, būdamas subrendęs vyras ir aktorius. Dėl filmo „Niujorko gaujos“ („Gangs of New York“, 2002) nuomonė keitėsi. Iš pradžių jis mane šiurpino scenomis su kirviais, brutalumu. Kai visgi filmą pažiūrėjau, man jis visai patiko. Smagųjį „Pagauk, jei gali“ („Catch Me If You Can“, 2002) pasižiūrėjau gana neseniai. Kone geriausiai aktoriaus vaidybiniai gebėjimai atsiskleidė filme „Aviatorius“ („Aviator“, 2004), jo vaidmuo mane visiškai įtikino.

Kiti filmai, tokie kaip „Kruvinas deimantas“ („Blood Diamond“, 2006) ar „Melo pinklės“ („Body of Lies“, 2008) nebuvo labai įsimenantys, bet aktoriaus barzda tikrai žavėjo. Filmas „Infiltruotieji“ („The Departed“, 2008), nors ir perdirbinys („remeikas“), tačiau visai patiko, juolab kad jame vaidino visa šutvė gerų aktorių.

Vienas stipriausių jo vaidmenų, mano manymu, filme „Kuždesių sala“ („Shutter Island“, 2010), kuris taip suintrigavo, kad nusprendžiau perskaityti knygą. Na, ir paskutinis matytas vaidmuo filme „Nerimo dienos“ („Revolutionary Road“, 2008) buvo tikrai neprastas, tačiau vietomis atrodė šiek tiek neįtikimas.

Liepos 23 d. turėtų pasirodyti naujausias filmas su Leo – „Inception“ (2010). Jei neklystu, tai bus fantastinis detektyvas. Laukiam.

Reklama

Įrašo “Leonardo DiCaprio: aktorius, kuris rūpi” komentarų: 1

Parašykite komentarą

